Το ‘To make you feel comfortable’ αναπτύσσει στο πλαίσιο μιας έξυπνης πόλης, ένα αφήγημα για τον κάτοικο Α που ζει σε ένα από τα έξυπνα σπίτια.
Η δομή του αφηγήματος ακολουθεί τη σημασιολογία της λέξης “smart”, το οποίο σημαίνει ευφυής, έξυπνος ή κομψός καθώς επίσης και πόνο. Η αφήγηση διακόπτεται με τη διαφήμιστικά μέρη.
Το ‘To make you feel comfortable’ εστίαζει στις συνθήκες της επικοινωνίας. Τα χαρακτηριστικά μιας έξυπνης πόλης ή ενός έξυπνου σπιτιού είναι ότι όλα τα πράγματα είναι σε σταθερή ανταλλαγή το ένα με το άλλο μέσω του Διαδικτύου των Πραγμάτων. Ο κύριος στόχος είναι να δημιουργηθεί ο μέγιστος πιθανός βαθμός ικανότητας υποστήριξης καθώς επίσης και ασφάλειας. Αφ’ ενός μια μόνιμη συλλογή δεδομένων σημαίνει ότι η ολόκληρη συμπεριφορά των κατοίκων των πόλεων μπορεί να παρακολουθηθεί.
Τα κείμενα που αναπτύσσονται για το βίντεο είναι π.χ. με βάση τις δηλώσεις στην προστασία των δεδομένων του προηγούμενου Google CEO Eric Schmidt καθώς επίσης και σε μια παρουσίαση Rem Koolhaas στο θέμα της έξυπνης πόλης από το έτος 2014.
Διάρκεια: 09’18”