Το #postdigitalism για τον Theo-Mass αρχικά αναφέρεται στην εύρεση νέων τρόπων για την αντιμετώπιση της εξαγωγής του ψηφιακού μέσα στο φυσικό, το αποτέλεσμα του οποίου αποσκοπεί στη δημιουργία υβριδικών έργων τέχνης, έργων που προκύπτουν από τη διασταύρωση αυτών των δύο διαφορετικών πραγματικοτήτων.
Το 2016 η Adidas Originals προσκάλεσε τον Theo-Mass να ενώσουν τις δυνάμεις τους για ένα πειραματικό project, που αποσκοπεί να εξερευνήσει το concept του #postdigitalism μέσα στα πλαίσια της μόδας. Ενώ ήταν στην Adidas HQ, ο Y-3 (Yohji Yamamoto x Adidas collaborative project) τον προσέγγισε για να διερευνήσουν το #postdigitalism και να παράγουν έργο για να χρησιμοποιηθεί για την FW 17-18 collection της μάρκας.
Η ομιλία του Theo-Mass θα επικεντρωθεί στη συνεργασία του με την Y-3, δίνοντας μας μια εικόνα για το project από τη σύλληψη της ιδέας έως την ολοκλήρωση. Αθέατο υλικό, ημιτελή έργα, πρώιμα σχέδια και τα πρωταρχικά mood-boards θα συμπεριλαμβάνονται σε αυτήν την παρουσίαση.
*Ο Οκτώβριος του 2002 είναι τη δημιουργία μιας νέας συνεργασίας του αθλητισμού με τη μόδα για το λανσάρισμα της Spring/ Summer 2003 Y-3 men’s and women’s collection. Η συνεργασία του καταξιωμένου Ιάπωνα σχεδιαστή μόδας Yohji Yamamoto και της αυθεντικής μάρκας αθλητικών ειδών adidas έφερε την επανάσταση στην βιομηχανία και δημιούργησε μια νέα κατηγορία στη μόδα. Η adidas εκπροσωπεί τον αθλητισμό, ο Yohji Yamamoto αντιπροσωπεύει τη μόδα και οι δύο συμβολίζουν την αριστοτεχνία και μαζί συνεχίζουν να αναπτύσσουν το μέλλον της αθλητικής αμφίεσης. Με έμφαση στην φόρμα και την κίνηση, το χαρακτηριστικό αισθητικό design του Yohji Yamamoto συνδυάζεται με την παραδοσιακή Ιαπωνική ραπτική.
(Y-3): Το (Y) αντιπροσωπεύει τον Yohji Yamamoto. Το (3) αντιπροσωπεύει τις τρεις χαρακτηριστικές ρίγες της
Είσοδος ελεύθερη με σειρά προτεραιότητας
Ημερήσια δελτία δωρεάν εισόδου για το θέατρο θα διανέμονται καθημερινά στη ρεσεψιόν του κτηρίου