DO YOU LIKE CYBER?

#Installations
THU-SUN / 10:00-00:00
2nd Floor

Το Do You Like Cyber? Είναι μία ηχητική εγκατάσταση που χρησιμοποιεί περιμετρικά ηχεία, μια τεχνολογία με την οποία είναι δύσκολο να εντοπιστεί η πηγή του εκάστοτε ήχου, δημιουργώντας έτσι πιθανές εικονικές πηγές ήχου σε φυσικού χώρους. Τα ηχεία του Do You Like Cyber? Εκπέμπουν  μια σειρά από μικρά ηχητικά μηνύματα που παράχθηκαν από bot στα σαιτ γνωριμιών της Ashley Madison, τα οποία ανακτήθηκαν αφού το σαιτ είχε χακαριστεί. Τα bot ήταν προγραμματισμένα να πλησιάζουν τους χρήστες των live chat, βάζοντας τους να γράφονται στις υπηρεσίες του website.  Παρόλο που τα bot ήταν σχεδιασμένα να πλησιάζουν μόνο άνδρες, δεν λειτουργούσαν πάντα όπως θα έπρεπε. Αυτό το έργο επικεντρώνεται σε μια σειρά ανυπάκουων bot τα οποία, με ένα  μετά ανθρωποκεντρικό τρόπο,  παρουσίασαν αναρχικές και απρόβλεπτες συμπεριφορές, όπως η συνομιλία μεταξύ τους για κανένα προφανή λόγο ή η επικοινωνία με θηλυκούς χρήστες ακόμα και αν δεν ήταν προγραμματισμένα να το κάνουν.  Το Do you like Cyber?  Τοποθετεί την αυτονομία και την αλληλεπίδραση τεχνητών οντοτήτων  στο επίκεντρο του, ενώ αφήνει τους ανθρώπους μόνο μερικώς ενήμερους για την παρουσία τους.

Emilio Vavarella (IT)

Ο Emilio Vavarella είναι ακαδημαϊκός media artist του οποίου η δουλειά συνδέει την διεπιστημονική εφαρμογή τεχνών με την  θεωρητική έρευνα και επικεντρώνεται στη μελέτη της σχέσης ανάμεσα στους ανθρώπους και την τεχνολογική δύναμη. Ο Emilio αυτή τη στιγμή είναι υποψήφιος διδάκτορας ( Film and Visual Studies and Critical Media Practice) στο πανεπιστήμιο του Harvard. Tα έργα του έχουν εκτεθεί  σε πολλά από τα πιο σημαντικά φεστιβάλ ψηφιακών τεχνών στον κόσμο όπως το Stuttgarter Filmwinter – Festival for Expanded Media (2017, 2016); BAM – Media Art Biennale (2015); NYEAF – New York Electronic Arts Festival (2015); EMAF – European Media Art Festival (2014), JMAF – Japan Media Arts Festival (2014); από διακεκριμένους χώρους όπως οι Villa Manin (2016); Museo Nacional Bellas Artes in Santiago (2015); National Art Center of Tokyo (2014); Jarach Gallery (2014); Eyebeam Art and Technology Center (2013); και  the Museum of Contemporary Art Vojvodina (2013). Έχει αναφερθεί σε βιβλία όπως το The New Aesthetic and Art: Constellations of the Postdigital and Behind the Smart World: Saving, Deleting and Resurfacing Data.  Επίσης, η δουλεία του έχει  παρουσιαστεί στα Leonardo, Digital Creativity, Visual Culture, και Visual Communication Quarterly καθώς και έχει καλυφθεί από διεθνή μέσα όπως Wired (American, Italian, και Japanese editions), Artforum και Neural.

RELATED